Rüya


 Asmaların altında gizlice buluştuğumuz o sessiz geceyi anımsa
 Anımsadım
 Hani şöyle olmuştu hani böyle olmuştu...


Herşeyin çok saçma olduğu yere ben de senin gibi hep yalnız başıma gidiyorum. Rüyalarımda hiç tanışmadığım gördüğümü de anımsamadığım insanlarla karşılaşıyorum. Herkes her nedense hep çok iyi oluyor.

Elimde yastık, sırtıma atılmış serserivari bir ceket gibi tuttuğum çarşafla evin içinde dolaştım sabahın dördüne dek. Hayat bende bir süredir "Peki ama yorulduğumuza değecek mi bakalım" duygusu bırakarak akıyordu. Huzursuz bir uykuyu garanti edecek kadar da çok çay içmiştim. Aslında bir ara dalmıştım, rüyada gördüm. Çok güzeldi.."bu çok güzel bir düştü" diye not almaya başladıysam da yazamayacak kadar uykulu, uyuyamayacak kadar gergin, biraz huzursuz muydum? Sonra sesler, rahatsızlık veren minder vs


Rüyalar saçma ve güzeldir.
Gündüzler fazla mantıklı ve "aklın soğuk  gözlemlerini" taşır.
Gündüzü bir rüya güzelliğine çeviren sarhoşluktur.  
Sarhoşluk aşkla, tutkuyla ya da içki yardımıyla kazanılabilir.

Thales'e, en zor şeyin ne olduğu sorulduğunda "kendini tanımak", en kolay şey sorulduğunda "başkalarına öğüt vermek" ve Tanrı nedir sorusuna "Ne başlangıcı ne de sonu olandır" diye cevap verdiği rivayet ediliyor.

Çelişkili olan hayatın kendisiyse ve ondan çelişkisiz önermeler yığınları çıkartmaya uğraşırken gülünç bir çaba içindeysek, rüyalar gerçeğe daha yakın olabilir.

   
  














 sonuç :

yıldızlara dokunamayız
ama onlarla konuşabiliriz

beyaz sert çikolatadan yapılmış tuşlar
ve siyah çikolatadan yapılmış yarımlıklar var

çikolatadan tuşlar bir piyanoya dizili.
buz çölünün ortasında her yer beyaz ve buz yeşili

(dikkatli olmalıyız çünkü buz kırılabilir. çocuğun parmakları tuşlara yapışırsa dayanamayıp onları yer, çünkü çikolata çok harika kokar ve lezzetlidir )

sesler parlak ve nettir
buzu çatırdatan seslerin pürüzsüz çarpışındaki  keskinliktir.

ama başlangıçta yarımlıklar hiçbir işe yaramazlar, çünkü eksiktirler ve sessizce uyurlar, onlara dokunamazsın

(gıcırdayan kumları avucunun içinde sıkıştırabilirsin, ama yine de dağılırlar)

şimdi paten yapan kırmızı yağmurluklu kız da onlarla uyuyor
bende onun yanında uyumak istiyorum