Kirli Çamaşırlar III

Teninde bıçak izleri. Gözlerimizde özlem buğulanıyor. Son paramızı harcıyoruz. Yarın ne yapacağız ? Bunu bilmiyoruz. Şiir okuyoruz elele tutuşup ölü şairlerin ruhlarına şiir okuyoruz. Kumsalda bira içiyoruz. Şimdi biz orada mıyız, bilmiyoruz. Köpekler geliyor, dalgalar. Köpekler -ben- havlayınca gidiyor, dalgalar yükselince biz gidiyoruz. Eski bir aşkın her ilişkiyi çarpıtan yoğunluğundan korunmaya kaldırıyorum kollarımı, bazen bir kapıyı iyice kapatmaya çalışmaya benziyor sarılmak. Koru kız, sakla beni onun özleminden. Telefonda uzak bir ses "olmayacak bir daha" diyor "ikimizinki gibi" Bunu ne senden saklayabilirim ne ondan. Koru kız, koru beni onun özleminden, acısından, aşkından koru. Yarın ne olacak hala bilmiyoruz.

Oyuncak evlerin tozlu sokaklarında dolaştım. Beton blokların arasında, deniz kıyılarında gezdim. Canavar lokomotiflerin çektiği vagonlarda uyudum. Şimdi bu felaket kız çağırdı geldim. Zehirli güzelliğiyle sarmalasın yaksın diye geldim. Şimdi koru beni başka kentlerin özleminden. Deniz bir hamlede uzanıp beni yutacak. Dalgalar uzanıp biranın kalanını kutusuyla aldı, son sigaralarımı da ıslattı, gidelim. Yedi, sekiz, dokuz*, kaldı üç saatimiz. "Whistlin' Past the Graveyard " pansiyonunda son sabahımız. Ellerin makyaj çantasına gidiyor. Son oyalanışlar. Dudaklar tene dokunuyor, teninde bıçak izleri. Belki son defa, hissediliyor bu içten içe, kimse birşey söylemiyor. Biz çıktıktan sonra pansiyonun adını "I'll be gone" olarak değiştiriyorlar ve ben horoz sesiyle uyanabileceğim elektronik bir saat alıyorum. O kadar doğal, hepsi o kadar.





*1 Tek bir kadına yönelmiş sevgiyi bir zaaf bir zayıflık belirtisi olarak görüyordu tuğla tuğla ördüğümüz o kurgu. Ve bir gün bir kadın tüm kurguyu paramparça ederse, yok, kendimize değilde kadına yöneltiriz o vakit nefretimizi. Teslim olmak kabullenmek zordu. Zaman bir anlaşmadan ibaret ve bir geçmişte, gölgeden ibaret olarak dolaşıyorsun. Kaçsam kaybetsem kendimi olur sanmıştım. Şehirde karnaval kalabalığı vardı. Yedi, sekiz, dokuz kente, bir yanılgıdan diğerine uykusuz geldim gittim