Değmesin Yağlı Boya / 24 Ayar


Nehir, resim yaptı. 

"-bu ne ki ?"

"- uçurtma perisi !"

"-!??"

"-hani uçurtmalar uçarken şöyle şöyle yaparlar ya"

Uçurtmaların  uçarken hafifçe kafalarını sağa sola oynatışlarından söz ediyordu .

"-işte o uçurtma perisi !"

Ardından şu önermede bulundu :  

Okulun önünden geçerek, lahmacun yemeye gidiyorduk. Havada da bir uçak vardı.

"-Uçaklar yüksekte uçarlar."

Bu önermesi üzerine sonradan çok düşündüm. 

Uçaklar hakikaten de yüksekte uçuyorlardı. 

* * *

Aklımda eski bir yağlıboya tablo vardı; kır, gökyüzü, atlar ve kuşlar vardı o manzarada, bu kuşlar ayrı ayrı altı kuşlar mıydı, yoksa hepsi aslında (biraz daha öndeki) aynı kuşun  değişik zamanlardaki farklı halleri miydi? Buna hiç kimse kesin bir şey söyleyemiyordu.

dip: Ben felsefeyle falan ilgileniyorum, yani benim mesaim aslında bu değil ama şu notu da yazmak isterim ki; insanların ve şeylerin bir kısmını ayırıp başka bir kısmına ise tamamen sırtını dönmenin ya da açıkça düşman kesilmenin, gerçekte olamayan kesin ve yüksek duvarlar örmeye çalışmanın geniş zamanda pek bir getirisinin olmadığı gibi, uzaktan bakıldığında da o kadar hoş bir resim vermediğini teslim etmek gerekir.

// daha fazla bilgi için bkz. orijinal Gılgamış destanı metinleri. Çeviri : Teoman Durali Baskı: Çantay Kitabevi Tufan Bölümü.önceki bölüm şu cümlelerle kapanır : ...Utnapiştim, Gılgamış'a şöyle cevap verdi : "Sana bir sır vereceğim, tanrıların bilinmeyen bir yanını anlatacağım." //

bazı ekler :






***

theory of everything

uzun senelerdir aranan theory of everything'i açıklıyorum
bilim, sanat ve felsefe dünyası hazır mı ama buna?
neyse ben açıklıyorum :

"bazen,
öyledir,
bazen de öyle
değildir." !! *

* bknz: çevrilemeyen hususlar.



* * *
iki nokta arasındaki en kısa yol bir doğru değildir.
iki nokta arasındaki en kısa yol doğrudur,
sizin için doğrudur.

* * *
saçlarını kazıtıp Tibet'e giden Pokemon.
-seni seçtim pokemooon
-I will find a another way, sir !!

* * *

aynada birbirimize bakıyoruz belki de.
herkes kendini asıl olan sanıyor.
// düşüne düşüne anca düşünce çıkar //


ihlas suresi / kaliografi çalışması



-olay büyük yani

-pek fena boyutta !!

-Endi & Pol de işin içinde mi?

-Endipol, İnterpol hepsi işin içinde

-mesele büyükmüş ya, ama benim artık tatile çıkmam lazım, gelecek aya ayarlayalım bişeyler

-tatile çıksan bile , tatile çıkamazsın !!

- İnter Milan?

- o da !!

-muazzam. ben biraz daha araştırayım

-araştır bakalım.

// Kilitli Dosyalar / Tv Dizisi / Sezon 2 Bölüm 17







# explore beatles !!!

'üzmeyeliiim bugün mak kartleyiii !!'

son 

Bknz : üretilen gerçeklik / gerçekliğe müdahale.

* Bunu aslında her insan yapar. Bunu her insan hergün yapar. (Kendi gerçekliğini ikame eder)

 * Maçın 57.dakikasında 3 seyirci değiştirme hakkını birden kullanan teknik direktör

* * *

“sen herhangi bir yerde mutlu olabilirsin değil mi” demiştim. Aklımda balkanlarda ücra köylerin birinde tarlalar ve keçilerin orada ahşap bir baraka vardı. Anlattım. “Evet” dedi. “…ama sen olmazdın değil mi” Olmayacağımı biliyordu. “…ve herhangi birini mutlu edebilirdin, nedensizce çok sevebilirdin” Bir şey söyledimi hatırlamıyorum, ama öyle olabileceğini biliyordum.

gardabekleyenyükvagonlarıçoğuboş

kemansesineiçlenipeşliketmeyeçalışaneşek

parktaçayiçenstandartadam

* 'hiç anlayamıyorum' demişti. 
'neden masum ve güzel şeyler acı çekiyor?'